Hotel Opal – paradisul trandafirilor



Anul trecut am participat pentru prima dată la o Gală SuperBlog.

La vremea respectivă, când a fost anunțată Gala, m-am bucurat că o să merg și că o să îi întâlnesc pe ceilalți bloggeri.

Mai mult, gala se ținea la mare. Gata, m-am gândit, am tras lozul cel mare, facem și un week-end prelungit pe litoral.

Știam hotelul, scrisesem un articol de promovare în cadrul probelor despre el.

Spații largi, vedere fantastică, un loc de joacă foarte primitor, elemente de design foarte moderne, o fațadă…..așa și așa. Și un scor dezastru pe site-urile de prezentare.

No, acum ce facem? Mai ales de când avem copilul, dacă un hotel nu are nota 9 pe booking, nu mergem acolo. Am fost în Bulgaria la o fermă care avea 8.9 și am plecat în aceeași seară.

Convinsă totuși de poze și de experiența bloggerilor care mai fuseseră, am zis un Doamne ajută!, am mai rezervat o noapte, că dacă e bal, bal să fie, și am confirmat.

Când am ajuns, am văzut că pozele erau în acord cu realitatea, iar bloggerii au spus adevărul.

M-au surpins plăcut personalul foarte amabil, camera frumoasă și proaspăt renovată, mobila nouă, vederea spectaculoasă la mare, multele grădini cu trandafiri și plaja foarte aproape.

Dar am înțeles și de unde erau discrepanțele legate de note.

Hotelul este în curs de transformare. Are o istorie redutabilă, care poartă în ea sute și sute de mărturii, multe dintre ele din perioada anterioară renovărilor.

De asemenea, renovările și investițiile se fac pe etape, astfel încât ar fi imposibil să fie totul nou și modernizat acum.

Atunci, anul trecut, în cadrul galei Spring SuperBlog au fost invitați reprezentanți ai sponsorilor.

Managerul Hotelului Opal ne-a vorbit despre hotel, despre viziunea asupra dezvoltării acestuia, despre planuri și obstacole.

Conștientă că nu este totul perfect, doamna nu a încercat să ne vândă gogoși.

În schimb, a fost foarte onestă și ne-a spus că încearcă să modernizeze cât mai mult, că plătește o rată imensă la bancă și investește toate profiturile în dezvoltarea hotelului, că întâmpină dificultăți așa cum întâmpină multe afaceri din industria ospitalității, cum ar fi lipsa personalului. Și-a dorit să afle dacă au observat progresele cei care mai fuseseră – sala a confirmat că da – și ne-a rugat să promovăm turismul pentru că această activitate înseamnă venituri suplimentare și șansa la un trai mai bun pentru comunitățile locale.

Anul acesta am revenit la Hotel Opal, fără emoții, dar cu o curiozitate. Oare ce a reușit să facă doamna din ceea ce spunea că va face?

Ei bine, mult mai mult decât a anunțat!

Anul trecut hotelul dădea impresia unui fost hotel comunist care încearcă să prindă din nou viață, cu timiditate.

Anul acesta, în schimb, hotelul începe să aibă un vibe de aspirant la resort de lux. Eu cel puțin așa l-am perceput, deși camera de anul acesta a fost sub nivelul celei de anul trecut și încă mai e destul de mult până departe.

Pisicina cu apă încălzită este acum construită, un plus extraordinar, mai ales la început de sezon. Deși în primele zile ale lui iunie vremea nu este încă bună pentru baie, noi ne-am bălăcit non-stop. Apa in piscină părea rece în primele momente, dar apoi simțeai că este încălzită și plăcută.

În plus față de această piscină, hotelul mai are o piscină mare și una pentru copii, clasice. Acestea însă încă nu funcționau. Dar, în plin seson, vor avea trei piscine.

Apoi, mult spațiu pentru explorat și pentru visare.

Turist pe plajele din Năvodari, unde se construiește atât de mult, spun că această lărgime este un atuu inestimabil.

În partea stângă a hotelului este un spațiu verde, anul trecut cu iarbă sălbatică, acum acoperit de un gazon impecabil, umbrit de copaci, unde va fi amplasat, cred eu, un pool bar. Visezi, în arșița amiezii, la un astfel de loc, unde să te odihnești, să citești, să bei un frappe până se face iar vremea bună de plajă.

De aici ajungi la piscina cu apă încălzită, și apoi la o terasă foarte generoasă, cu vedere la mare.

În această zonă se finalizează acum recondiționarea drumului de acces, asfaltul fiind reparat și turnat un strat nou de beton.

Alte straturi cu flori și alte alei te invită la plimbare pe această latură a hotelului.

Dar creme de la creme este magnifica grădină de trandafiri din fața hotelului, cu alei pietruite, cu colțuri romantice, cu leagăne și băncute, cu scări, nivele, copaci, și apoi plaja.

Ce lux, să te poți bucura de un asemenea spațiu!

Anul trecut am fost cazați în cameră dublă superioară cu vedere la mare. Admiram răsăritul din pat, dușul era walk-in, designul foarte frumos. Anul acesta, în camera standard cu vedere la pădure, design-ul era plăcut, baia însă, deși curată, poate fi îmbunătățită. Însă, în această perioadă, raportul calitate/preț este foarte bun, iar așteptările trebuie totuși ajustate în funcție de buget. Această tip de cameră a făcut parte dintr-un pachet de Rusalii cu prețul de 190 de lei pe noapte.

Progresul se vede și gradul de ocupare. Dacă anul trecut de Rusalii eram doar noi, participanții la gală, și refugiați ucraineni, anul acesta acesta, în primul week-end al sezonului, hotelul era aproape în întregime ocupat.

Iata de ce nu erau disponibile camerele cele mai bune.

Iar doamna manager oare ce mai face?

Pentru că nu am avut gală, nu am avut ocazia de a o asculta. Însă am văzut-o, îmbrăcată într-un frumos chimono înflorat de mătase, muncind de zor. Inspecta stadiul renovărilor, mergea la terasă să vadă cum decurg lucrurile, era în permanență legătura cu recepția. Se vedea cât de implicată este în tot ceea ce respiră hotelul. Apoi am surpins, fără voia, dar spre bucuria mea, un moment foarte frumos. O fetiță de vreo zece ani a venit să o viziteze. Doamna a lăsat o clipă telefonul jos, a îmbrățișat-o cu multă, multă dragoste, apoi s-a apucat iar de treabă.

Pentru mine, cam așa este Hotel Opal. Ambițios, dornic să devină mai bun, preocupat să ajute oaspeții să se simtă mai bine. Și plin de un farmec ascuns, pe care îl observi doar dacă privești cu atenție.

Căutați pe litoralulromanesc.ro acest hotel, faceți o rezervare și bucurați-vă de sejur, cu gândul că la anul veți reveni și îl veți găsi într-o stare și mai bună.


3 răspunsuri la “Hotel Opal – paradisul trandafirilor”

    • In fotografia de mai sus e baietelul meu de 5 ani, care a facut baie cu orele in piscina. Apa avea cam 24-25 de grade, nu e ca cea din piscinele de interior. Si mie mi se parea la inceput rece, apoi, dupa ce ma adaptam, era foarte placuta. Imi pare rau ca ai perceput-o astfel si nu te-ai putut bucura de baie. Daca mai mergi, poate data viitoare vei reusi sa profiti si de piscina 🙂

Lasă un comentariu